borta bra men hemma bäst...

Så skönt att vara hemma igen! Har gått i halvdvala sedan jag blev klar med uppackningen av alla prylar efter hemkomsten igår. Ryggen känns som den är uppbyggd av plockepinn-pinnar och resten av kroppen skriker VILA! Men varför? Det är ju trots allt en veckas semester som jag har varit iväg på...

Men en hel del hanns med under denna vecka, sol och bad (minst 20 grader i havet, underbart) , äventyrslandet i Halmstad (kanske mer för de yngre i familjen), glass i Båstad (många glassiga party-människor iförda randiga, stickade tröjor samt solglassögon, det var trots allt tennisveckan), stadsfestival i Laholm med Lasse Berhagen avslutad med en Rejäl (!) regnskur med tillhörande åska samt ett antal minigolfturer. Lustigt detta med minigolf förresten, ingen i min lilla familj anser att minigolf är något jättestort nöje men på semestern förvandlas vi till grönögda minigolfmonster! Varje slag räknas! Noga! Än så länge så avgår jag med segern inom vår familj men till nästa år funderar jag starkt på att skippa minigolfen eftersom den lille sonen är mig hack i häl när han väl koncentrerar sig...
Förutom minigolfbanorna så var vi även duktiga på att slita på kortlekarna, i stort sett varje kväll avslutades på det sättet. Och jag kan härmed meddela att jag aldrig mer i hela mitt liv tänker spela en omgång Tribello. Så det så!


Solnedgång över Skummeslövstrand


Jag, den store pojken och den lille pojken i samma solnedgång


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vilket bra kort på er lilla familj! Det måste du verkligen förstora!

2008-07-14 @ 18:14:10
Postat av: Anonym

underbart kort och de där med minigolf håller jag med om varje slag ska då räknas.......fniss

2008-12-03 @ 23:45:22
URL: http://frufilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0