ullared...

Sedan jag gick igenom både min och barnas garderober så har jag insett behovet av en Ullaredsresa men tyvärr så hade alla kompisar nyligen varit där. Tanken på att åka hela vägen dit och hem  ensam var inte så lockande samtidigt som ev behov av tjocka jackor blev större och större. Men ibland löser sig saker väldigt smidigt. Så ett msn-samtal och en semesteransökan senare så hämtade jag upp Åsa på stationen med tom resväska. Så vansinningt roligt att träffas igen och perfekt att få sällskap på vägen genom de småländska skogarna. Hoppas vi kan göra något liknande igen!

Pengar bytte ägare, Gekås kassa steg och mina garderober fick ett välkommet tillskott.  Skidset till ungarna, vantar och mössa(!!!) till mig själv och mycket mer blev hemsläpat. Ungarna satt som tända ljus när jag kom hem och ville inspektera inköpen,som tur var blev allt jag handlat åt dem godkänt, kul.

Nackdelen med en sådan här tur är just själva bilåkandet. Jag har personligen inga problem med att köra långt och länge men min rygg är av en annan åsikt som den envist har propagerat för sedan hemkomsten. Jag får väl vara lite extra snäll mot den ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0