vinter...

Nu har det äntligen blivit vinter!
Kylan biter i kinderna och Blondie kommer in ren och torr efter promenaderna, snö och slask är inget önskeväder för en hundägare...
Efter dagens mil i skogen så satte jag mig och klurade ut hur jag ska få bilderna från mobilen till datorn.  Här är resultatet;

Blondie klädd för kyla!

Även för den store pojken så har det varit en riktig utedag, till största delen tillbringad på ett par skridskor med ett finfint skoskav som resultat, mindre mysigt vid kvällens bad...

Kommentarer
Postat av: ulis

så söt hon är ......nu fryser hon ju inte.....å aj aj sko skav är ju inget att ha!



kram bästis!

2009-01-04 @ 20:55:54
URL: http://frufilipsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Härmed utser jag dig till vinnare av att vara sämst på att uppdatera sin blogg. ;-P

På andra plats kommer Elina.

2009-01-28 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0