2010...

Jaha ni mina vänner, nu är det alltså nytt år. 2010...
Och i vanlig ordning så är jag tämligen vemodig vid nyår (denna nyårssjuka verkar ha gått i rakt nedstigande led), året som har gått ska summeras och det känns inte alltid så positivt. Vad har hänt, vad har gjorts och så en liten, liten fundering på vad som möjligtvis kan tänkas hända under året som kommer. Och året som har gått? Ja, det känns lite som att allting har legat på is. Inget speciellt har hänt, det har bara gått och blivit dåtid helt enkelt. Och året som ligger oskrivet framför oss? Sånär som förhoppningen om att få kalla mig student igen så låter jag det förbli oskrivet och får istället försöka lova mig att se det med öppna ögon och med positivt tänkande.

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: ullis

ja possitiva människor gillar vi....

2010-01-07 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0