aj, aj, aj...

Har varit lättad över att bilen inte krånglat i kylan. Ja förutom att låsen frös vid första köldknäppen så jag fick klättra in från passagerarsidan. Annars så har den lydigt och snällt startat och rullat på. Ända tills igår... Var på väg till grannstaden då oljelampan började blinka och ett varningsljud hördes som lätt skulle slå min väckarklocka i en intern uppgörelse. Detta höll i några sekunder och väl framme i grannstaden så kollade jag oljan vars nivå var helt normal. På vägen hem upprepades samma procedur så nu står bilen och väntar på att få något utbytt. Hade något med tryckgivare att göra sa bilmeken, rena grekiskan för mig! Hoppas bara att han har rätt och att det inte blir vansinnesdyrt. :-(


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för välkomnandet tillbaka på min blogg! Tycker att det är trevligt att även du återupplivat din!

2010-01-11 @ 16:23:50
URL: http://minalivstankar.blogg.se/
Postat av: ullis

hm, mitt fel.....snyft

2010-01-12 @ 13:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0