vinterkul...




Inga större problem att få ur barna igår trots kylan, de traskade glatt iväg för att tillbringa några timmar i backen. Blondie och jag tog vägen förbi på vår runda och tog med bullar och varm choklad(måste komma ihåg att köpa mer oboy, det har strykande åtgång i det här vädret).


Solen visade upp sig från sin bästa sida så det var riktigt skönt att vara ute! Och snö är riktigt kul att få fara runt i, alla dessa spår att nosa i, härligt hälsar Blondie!




Hemkommen igen så började jag plocka bort julen. Kändes som om jag hade tomtar och julpryttlar prick överallt, det tog aldrig slut. I morse hittade jag några små kvarlämnade tomtar på pepperkakshuset och det är inte omöjligt att någon mer har gömt sig.
Blev riktigt nöjd med mina nya gardiner, synd bara att jag nu måste köpa ny soffa och ny bokhylla för att resten av rummet ska kännas lika bra...

Kommentarer
Postat av: ullis

underbara söta wowen, tror barnen uppskattade ditt besök, ler.

2010-01-12 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0