med helgen i backspegeln...

Så har jag nog ändå hunnit med det mesta som var tänkt och lite som inte var tänkt. Artiklar är minsann lästa (förutom den som befann sig i cyberrymden och det av den enkla anledningen att den fortfarande är kvar där), jag har dessutom fått upp både spegel, krokar och rullgardin.  Garderoberna är genomgångna och sju papperskassar med för små kläder har skickats ut på resa mot eventuella nya hem. Det är renare här hemma nu än i fredags så helgens städning har gjort lite synbar nytta. Det blev en härlig långpromenad i skogen igår, tyvärr var det inte riktigt så torrt som jag hoppats på så det påföljande hundbadet och pälsvården var mer än välbehövligt till hundens förtret...
Dessutom fick jag oväntat besök av lille gudsonen idag så det blev även lite extra mys, bus och muffinsbak i helgen! :-)
Nu återstår att se vad den kommande veckan har att bjuda på!


Det finns vissa nackdelar med att ha en långhårig hund, vilka?

Detta är inte Blondies favoritplats!


Idag har vi hållt oss till torra vägar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0