tomt i almanackan...

Ja, det är verkligen sant! En hel helg utan minsta lilla notering i almanackan! Vet inte hur lång tid det gått sedan det hände sist men bra länge är det! Två hela dagar att bara göra det man känner för.
Eller?
Var det inte så att jag har tvättstugan bokad och är det inte välbehövligt med en storstädning här hemma? Borde inte lilla hunden komma ut på en riktig långpromenad vilken med tanke på vädret följs av bad och pälsvård? Hm, undrar om jag inte har lovat att kolla igenom garderoberna i helgen på jakt efter kläder som inte passar oss men någon annan? Och var det inte så att ett par artiklar ligger och väntar på läsning och sammanfattning? Är jag inte helt ute och cyklar så väntar även en artikel på att bli hittad någonstans i cyberrymden och det har visat sig tidigare att det kan ta tid. Har visst lovat den store sonen att vi ska fixa upp rullgardinen i hans rum och så var det en spegel som skulle upp också (nu får jag min hämnd på grannen, ha!)  Så ledig helg, jo pyttsan, det är ju bara att sätta fart istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0