slutspurt...

Det är inte många dagar kvar nu.

I skrivande stund så återstår 2 studiebesök, ett gruppmöte, en muntlig presentation och lite mer pappersarbete. Allt ska vara klart till den 8:e juni, då är första året avklarat och jag har plugguppehåll till slutet av augusti! Helt otroligt hur fort det här året har gått... Misstänker att sommaren kommer att gå rätt fort den också, jag kommer att jobba i ett glatt gäng, grundtanken är att det ska lagas mat till kommunens äldre så jag hoppas att jag inte har glömt bort allt vad matlagning i storkök innebär! I övrigt har jag beställt fint väder till mina lediga dagar, Blåvik, bad, en hög med underhållande sommarläsning väntar (har inte haft ro att läsa något som helst skönlitterärt under året) och så blir det självklart lite påhitt med sönerna, det gäller att passa på så länge de vill umgås med sin mor!
:-D

Det är inte bara skolarbetet som har gått i en flygande fläng, den store sonen har växt med ljusets hastighet under året och har till sin stora lycka bara dryga centimetern kvar tills han växer om sin mamma! Mamman tycker i och för sig att han gott kunde vänta med just det ett litet tag till, fast å andra sidan så kommer han alltid vara min lille unge vad han än tycker om det...
:-)

Jaha ja, nu är det väl bäst att återgå till studiebesöksrapporterna, de skriver tydligen inte sig själva...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skriver de sig verkligen inte själva? Det trodde ju jag förstås... :-) Låter som en härlig sommarplanering, ämnar rösta för ett liknande upplägg här hemma. :-)

2011-05-31 @ 10:38:24
URL: http://superkexetsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0