eh...

20120609187 (MMS)

Hade tvättid idag och suckade lite över att både tvättmedel och sköljmedel snart var slut. En liten runda ner på byn var helt enkelt nödvändig för att få tvätten ren. Som tur var fick jag för mig att rota efter mer diskmedel innan jag gick och vad hittade jag då? Jo, tvättmedel och tre olika varianter av sköljmedel som jag totalt glömt bort att jag släpat hem ,däremot så fanns det inget extra diskmedel... -Tillägg 1; den rosa flaskan med sköljmedel rekommenderas, strawberry & lily, luktar riktigt somrigt! -Tillägg 2; jag vet att det kan verka så men det föregående inlägget om den saknade hjärnan, det var inte min hjärna det handlade om!


Kommentarer
Postat av: Åsa Månhage

Din hjärna kanske inte saknas, men verkar definitivt ha tagit semester! För visst var det samma sak med riset? ;-)

Svar: Hmm, jo... Eller inte, jag var ju säker på att jag hade ris men fick istället en släng av extremt tunnelseende och missade därför rispaketet som stod längst ut på hyllan...
:-D
Anna

2012-06-14 @ 09:08:13
URL: http://www.minalivstankar.blogg.se
Postat av: Åsa Månhage

Haha! Dåligt försvar! Du hade ju faktiskt två öppnade paket ris förutom det du missade i och med ditt tunnelseende! (blinkblink)

Svar: Hm, det var faktiskt tre paket. Fast jag försvarar mig med att det var pyttelite ris kvar i varje.
Anna

2012-06-14 @ 17:07:35
URL: http://www.minalivstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0