vilken helg...

Storstädning, garderobsrensning, spontanresa till grannlänet vilket innebar dataspelstittande för lille pojken och kompisumgänge för mig, julbak (tre sorters kakor, lussekatter och mammas sirapslevar), pepparkaksdegfixande, hundbadande, balkongräckesgranrisuppsättning, paketinslagning, en släng migrän, svägerske- och brorsbarnsfirande, frisörlekande (för andra gången denna helgen till och med, har lite svårt att förstå att ni vågar men det är ju jag det). Helgen har kort sagt gått skitfort men det blev en hel del vettigt och en hel del trevligt gjort! Okej. migränen ingår inte i vare sig kategorin vettigt eller trevligt utan får stå och skämmas lite för sig själv i någon vrå...
 
Jag brukar verkligen inte förvänta mig något speciellt när jag sticker iväg på spontanbesök, möjligtvis trevligt sällskap då, men titta här vad jag fick med mig hem;
Tack snälla Åsa, den är jättefin!
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Månhage

Jobbigt att du toppade det hela med migrän. :-(
Du får se tavlan som betalning för frisörjobbet!

Svar: Migränen hade jag kunnat vara utan men den gick över på någon timma, fördelen med när den dyker upp under dagen är att jag kan ta medicinen i tid och då fungerar det rätt bra. Helgen i övrigt var så pass bra att det med råge vägde upp det hela! :-)
Anna

2012-11-26 @ 07:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0