tentavecka...

Japp, nu är man inne i en sådan. Igen.

Fram till och med söndag så kommer veckan handla om stress och migrän. Man får hoppas på att veckans ämne håller sig till att vara just veckans ämne rent teoretiskt och inte får för sig att bli realitet för då kan det bli lite kämpigt faktiskt.

Tentaveckor kan man annars skriva mycket om men eftersom det tenderar att bli en rätt så negativ vinkling på det hela när man är mitt uppe i det så struntar jag i en vidare utveckling av ämnet och bjuder istället på dagens paushund.

Varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Åh, vilket fint foto! Det stjäl jag nog till min samling...
Lycka till med pluggandet! Och hoppas att du slipper migränen!
Jag kunde inte svara när du ringde tidigare idag, men jag låter bli att ringa upp så jag inte stör dig i pluggandet. Hör av dig om du har tid, lust och ork!
Kram

2012-10-22 @ 16:05:29
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0