11...

Familjen testar... Glögg!
 
 
Kunde bara inte låta bli!
Glögg med smak av lakrits/hallon-godis och chokladboll, klart att det måste testas!
En flaska av varje inhandlades och nu har vi provsmakat dem. Rent spontant så vann lakrits/hallon-smaken enligt mig med hästlängder. Nu skulle det kunna vara så att det är min jagklararintelängreavchoklad-känsla som slog till med full kraft när jag lände lukten av delicatobollglöggen och att det i sin tur färgade själva smakupplevelsen, det är till och med mycket troligt att någon som inte lider av samma åkomma skulle kunna tänka sig att ha delicatobollglöggen som favorit men det är inte inte helt säkert. Grabbarna hade lite svårt att säga vilken av sorterna de tyckte bäst om, båda var helt enkelt goda enligt dem. Som enväldig domare måste jag då gå in och avgöra åt vilket håll det lutar och med tanke på att lakrits-glöggen tog slut i grytan men att det fanns kvar av delicatobollsglöggen så talar väl det sitt tydliga språk, lakrits/hallon är den vi kan tänka oss att handla hem mer av, så det så!
 
 
 
Och jag vill också vara med på bild, matte, matte, matte, jag också. Ta kort på miiiiig, matte...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0