19...

Varje år så flyttar det alltid hem en eller ett par nya tomtar till mig. Det har liksom blivit en tradition i sig att det följer med någon hem så att tomtarna sedan får flytta runt lite för att de ska få plats. Jag tror inte att det är någon överhängande fara att det kommer sluta med att jag har typ 500 tomtar och får börja plocka fram dem redan i september för att hinna med alltihop, faktum är att redan nu så är det alltid ett gäng som får stanna kvar i sin lugna tillvaro i klädkammaren!
 
Men här är i alla fall årets nykomlingar!
 
En styck juluggla!
 
Och två små, söta tomtenissar!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Men skulle inte ugglan bli en julklapp?

Svar: Nej, ugglan var tänkt att bli min, däremot funderade jag lite på att köpa en till för att ge bort men gjorde aldrig det!!
Anna

2013-12-19 @ 16:09:40
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0