2...

I en julblogg hittade jag frågan "Om du bara fick ha fem saker under hela julsäsongen för att bygga upp julstämningen - vilka skulle det vara?"

1.    Det allra viktigaste, skinksmörgås! Får jag bara det så kan jag vara utan allt annat på julbordet!

2.    Adventsstjärnor

3.    Julmusik

4.    Pepparkakor

5.    Julgran

Vad gäller punkt nummer ett så är det bara ett speciellt bröd som gäller för att en skinksmörgås ska få klassas som skinksmörgås juletid och det är mammas sirapslevar såklart. För att vara riktigt säker på att det ska finnas så har jag redan bakat en omgång.

Mmm...
 
Efter magoperationen så är det vissa saker som jag har svårt för att äta och det några få saker som jag inte klarar av över huvud taget. Detta är inget som jag bryr mig så värst mycket om i vanliga fall men tänk om jag inte klarar av att äta en liten skinksmörgås! Jag tror att jag skulle bli lite ledsen över det i så fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0