julklappar...

Jag fick flera jättefina julklappar i år, bland annat så fick jag ett halsband av mina grabbar och det lär jag använda flitigt. En annan julklapp var ett presentkort på Stadium, det som köps med det kortet lär också användas flitigt. En alldeles vanlig bok fick jag också samt en bok för mina egna receptbok, en bok med muffinsrecept (se upp om ni är fikasugna, här kan det bli fråga om provsmakning både titt som tätt) och jättefina lite gammeldags plåtburkar (att förvara muffins eller andra godsaker i tills de blir uppätna). 
 
En av julklapparna kom på mailen och jag blev så himla glad över den! Kolla här;
Kan man bli annat än alldeles varm i hjärtat över en sådan julklapp?  Tack Åsa! Jag har inte bestämt mig än om jag ska göra en vanlig förstoring eller en canvastavla av detta. Men så fort jag gjort det så ska jag skicka iväg en liten beställning så jag kan få upp den på väggen! 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Pust, jag är verkligen lättad över att du blev glad över min annorlunda julklapp! Jag hade ju ingen aning om hur resultatet skulle bli när jag bad tjejen att göra digital art av fotot, och även om jag tycker att bilden blev jättebra, så är det ju klart att du som mamma bedömer den på ett annat sätt.
Kan du inte lägga upp en bild på halsbandet? Tycker att det lät jättefint!

Svar: Jag blev jätteglad, kul med något som är lite annorlunda och bryter av mot alla vanliga foton. Som sagt, den ska helt klart upp på väggen!
Anna

2013-12-30 @ 08:58:53
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0