på besök...

I helgen åkte jag iväg på besök! Förutom fika, prat, pizza (ja, man kan äta pizza utan större problem efter en gastric bypass, det är mängden som är den stora skillnaden...) och ännu mera prat så passade jag på att mysa med Åsas lilla valp. Jisses vilket charmtroll till pälsboll, så söt och så kärvänlig! Lycka heter hon och är en korsning mellan pudel och cocker spaniel. Hon har världens mjukaste päls och små pepparkornsögon och faller helt klart in i kategorin "ursöt". Det var inte utan att man blev lite valpsjuk men just nu är det inte läge för valp hemma hos mig. Tyvärr.
 
Det var inte så lätt att få Lycka att fastna på bild, hon var inte still många sekunder i taget...




Elvis syster Smoothie tar sitt nya storasysterskap på fullaste allvar och är både bus och mys för lilla Lycka. Precis som Elvis så har Smoothie växt till sig sedan jag såg henne sist. På den här bilden var de två små fjuniga 12-veckorskatter och nu är de snart ett halvår gamla. Lite äldre, lite klokare? Det är frågan, bilderna nedan får tala för sig själva...
 
 





Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Du får komma hit ofta så får du din dos av valp! :-)

Jag stjäl bilderna. Är imponerad av din mobilkamera som lyckas fånga Lycka på bild utan att det blir blixtögon!

Svar: Synd att valptiden går över så fort.
Jag tror att de är tagna utan blixt faktiskt!
Anna

2013-12-17 @ 17:18:32
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0