pepparkaksskorpor...

Många är de ting som vid juletid ska förändras med pepparkakskryddor. Ibland är det positivt (pepparkakskolor, pepparkaksgifflar, julte, julkaffe) och ibland är det negativt (Lokas pepparkaksvatten!). Det de flesta har gemensamt är att det ska vara så himla svårt att låta bli att testa dem (julnörd, vem? Jag? Nehe!). 

Självklart kunde jag inte låta bli att köpa med mig en påse pepparkaksskorpor hem för att testa om de var goda. Så, vad tycks då? 
Jotack som frågar, lite för pepprig eftersmak för att de ska vara goda att äta utan något på men klart godkända med lite Bregott och en ostskiva på. Även sönerna tyckte att de var okej, påsen med skorpor tog ju faktiskt slut vid ett och samma tillfälle och åtminstone jag tolkar det som att de i alla fall gillade smaken lite grann. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0