sven kommer med snö...

Äntligen snö! 

Lilla Bus blev alldeles till sig av glädje när vi skulle ut på promenad tidigare idag. Jippi, snö, det bästa som finns! Väl medveten om hundens glädje i snö så planerade jag vi skulle gå en längre tur men vi kom inte så långt innan det började fastna små snöklumpar under tassarna. Efter 10 minuters pulsande blev det tvärstopp!
-Matte, det är inte roligt längre, jag vill gå åt andra hållet, jag vill hem och ingen annanstans...

Nu ligger Lilla Bus som prinsessan på ärten i soffan, nöjd och glad igen. 





Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Söting!
Själv får jag knappt min hund en meter utanför dörren...

Svar: Låter som Selma, hon vill minsann inte sätta en enda tass i eländet!
Anna

2013-12-06 @ 18:04:53
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0