vissa saker blir man aldrig för stor för...

- Hör ni killar, imorgon är det både första advent och första december. Ni vet vad det betyder va?
- Eh, att vi får fika?
- Jag tänkte mer på att man får börja öppna luckor i adventskalendern.
- Jaha (med mycket tydlig besvikelse i rösten), hur gamla tror du vi är?
- Är ni för gamla för chokladkalendrar (lite lätt chockad)?
- Jahaaa, menar du sådana med choklad i (mycket mer intresserad röst)? Ja, det vill jag ha en. Helst en varje dag. För du vet att den är tom redan första dagen va?




Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Det blev minsann en chokladkalender här hemma också. Själv finner jag det säkrast att öppna en lucka i taget, men dina grabbar slipper ju tänka på dumpingrisk!

Svar: Nä du, för deras del finns inte den risken med på världskartan ens! :-) För egen del så börja jag komma över att jag numera tokdumpar på choklad, det finns ju saker som både är gott och som jag inte mår illa av (i lagom doser), jag får helt enkelt fixa min egen kalender med en skål djungelvrål istället!
Anna

2013-12-01 @ 15:31:19
URL: http://minalivstankar.blogg.se/
Postat av: Åsa Persson

Se till att ladda upp ordentligt med tandpetare bara!

Svar: Ja, det lär behövas. Kanske bättre att ta en clementin istället, det är ju oxå gott!
Anna

2013-12-01 @ 18:37:23
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0