prokrastinering...

Jag hade tänkt få upp adentssakerna idag eftersom jag har ett par sena kvällar på jobbet framför mig och jag vill gärna ha det klart till fredag. dessvärre så innebär det att jag har en massa gardiner att stryka. stryka är inte jättekul, inte ens lite halvroligt. Det är rent utav skittråkigt! Inte konstigt att man lätt hittar på annat att göra. 
 
För min del innebär framplockandet av adventssaker att jag var "tvungen" att gå igenom en kartong med gamla papper och saker som tidigare låg i ett par skrivbordslådor. Till mitt försvar måste jag säga att kartongen ifråga var ställd framför kartongen med adventssaker i klädkammaren. Alltså var jag tvungen att ta mig förbi den på något sätt och i mitt fall betyder det då att jagsjälvklart hamnade i kartongen istället för att bara flytta den åt sidan. I kartongen hittade jag några gamla cd-skivor med bland annat gamla bilder på Blondie från tiden innan hon var vår Lilla Bus, bilder på Tumbo-hästar (nostalgi), en film med Minnen från Malexander ridläger (mer nostalgi, tack Elina! :-)), och så några med musik på (tack Åsa). På en av dessa fanns följande låt , om jag ställer in den på repeat så borde strykningen gå galant för man kan inte låta bli att bli på bra humör när det här gänget drar igång...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0