bättre sent än aldrig...

När jag fyllde år i början av maj så fick jag en present med posten av en god vän. Det var ett kuvert med presentkort hos Vinylfabriken.nu, den presenten var verkligen perfekt eftersom jag länge pratat om att beställa hem något väggord till köket men aldrig kommit till skott. Sedan dröjde en tid där jag velade om vad jag ville ha. Efter det dröjde en tid där jag starkt misstänkte att kuvertet med presentkortet råkat hamna på ett alltför bra ställe för jag kunde bara inte hitta det. Sedan hittades kuvertet igen och glädjen var stor.  Så NU, nu är det gjort! Utvalt, beställt, uthämtat och uppsatt! Bättre sent än aldrig... Och till Åsa; stort tack för presenten!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fint det blev!
Jag är supersugen på att köpa Forrest Gump-citatet och sätta över min bokhylla i sovrummet...

2013-09-02 @ 08:11:58
URL: http://www.minalivstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0