fredag/lördag...

I fredags hämtade jag gudsonen för övernattning och bus! På kvällen fixade vi till tacos
och dukade fram så mitt kök förvandlades till bästa restaurangen med finglas, servetter, tända ljus, bordsservering och allt. Supermysigt! Efter maten spelade vi en massa Uno tills ögonen gick i kors. :-)
 
 
Lördagen startades upp med lite sovmorgon. På förmiddagen tog vi en tur till biblioteket så jag fick hem en bok. Efter det tog vi bilen upp till Stocksjön utanför Blåvik för lite korvgrillning. Naturligtvis hade jag glömt tändare så vi fick ta en akut tur upp till stugan för att hämta en så vi kunde få fart på brasan. Konstigt att jag fortfarande ser det som en självklarhet att det alltid finns en tändare med, det är trots allt snart 8 månader sedan jag slutade röka.
 
 
 
 
 
När elden brunnit ut var det lagom att bege sig tillbaka till Boxholm igen för att göra sig iordning för bio! Vi köpte en STOOOR bunke med popcorn att dela på för det är minsann riktigt biogodis det! Och filmen vi såg var Disneys "Flygplan", en söt historia om ett spridarplan vars största dröm var att få delta i en jorden runt-tävling för just flygplan, ni kan säkert gissa hur det gick för honom... :-)
 
 
 
 
 
En tur till McDonalds fick sätta punkt för dagen. För min del blev det Hot Wings, ett okej alternativ för mig nu när hamburgarna smakar mindre nu efter operationen än de någonsin tidigare gjort!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0