i slutet av september...

I slutet av september flyttar en liten misse vid namn Elvis hem till oss. Jag tyckte att det var dags för Selma att få en kompis. Nu har jag en liten aning om att Selma inte kommer att vara helt nöjd med idén till att börja med med det bekymret får vi ta om/när det kommer. Han är i alla fall himla söt den där Elvis så han ska nog kunna få en surtant som Selma på fall.
 
Jag menar, vem kan motstå det här lilla pyret?
 
Som ett led i att Elvis flyttar hit så har jag köpt ett så kallat klösträd, ett sådant med flera våningar som ska vara jättekul att leka i om man är katt. Selma är måttligt road...
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Wow, vilket fint klätterträd det blev!

2013-09-01 @ 20:41:36
URL: http://www.minalivstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0