mars

Jaha, då är det väl dags att krypa till korset och ta en titt på hur träningen såg ut under mars månad...
 
 
Det var den 23 mars som knät började bråka, lite surt eftersom allt kändes så lätt och smidigt när jag sprang dagen innan.
Nåväl, det är ju bara att gilla läget och jag hoppas att jag snart är igång igen. Efter den stundande helgen ska jag ge mig ut på en liten runda och förhoppningsvis är det bara sega, otränade ben som känns av efteråt!
 
Jag lyckades ändå få ihop 81,8 km under mars och statistiken säger att jag sprang längre pass och med högre tempo än månanderna före så det gick framåt hela vägen tills det sa stopp! Allt som allt har jag fått ihop 359,5 km under årets första kvartal, så målet att nå 100 sprunga mil ligger trots tre veckors vila bra till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0