nu gav jag upp

Har precis ringt och sjukanmält mig för första gången på över ett år. Det är ju faktiskt rätt okej om man tänker på att jag inte varit något sjuk att tala om under året som gått men den senaste veckan ligger faktiskt i riskzonen för att hamna på topp 10-listan av sega veckor. Orkeslöshet, ont i kroppen, ont i halsen och hosta till och från och lite förhöjd temp under en veckas tid är tydligen vad som krävs för att jag ska kasta in handduken. Igår höll jag mig uppe i ca två timmar, resten av tiden tillbingades väl inpackad under en varm filt i soffan och det känns som om det blir en repris på det idag. Lite extra surt känns det för att jag sett fram emot att få ge mig ut och springa nu när knät inte gör ont längre men jag får försöka se det som att det är bra med en extra vilovecka för knät. Däremot känns det mer och mer avlägset att orka med en halvmara om tre veckor.
:(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0