ett år har gått

För drygt ett år sedan började jag min väg mor ett lättare liv, en väg som kantades av många funderingar kring valet om att göra en gastric bypass och hur livet kan komma att se ut efter det. Jag gjorde resan på mitt sätt och tänkte att jag nu skulle dela med mig av lite av de tankar jag haft under året, hur mitt val påverkade mig och hur det faktiskt har har varit under det här året. Det kommer med andra ord att följa några inlägg i just det här ämnet framöver.

Nu tänkte jag att jag skulle lägga in någon typ av "innan allt började-foto" men inser att jag var väldigt bra på både att undvika att bli fotograferad och att radera bilder på mig själv men ett par bilder hittade jag, den ena är tagen under hösten 2012 och när jag blir fotograferad vid grillen så har jag påbörjat resan mot operationen och har gått ett par kg.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0