2 juli

Dagen inleddes med personalmöte, sommarplanering och lite kontorsjobb på det. Efter jobbet blev det lite snabbhandling och sedan kvick hem med påsarna innan det var dags för samling inför fotbollkillarnas sommaravslutning. Kvällen innebar en tur till Motala för att spela äventyrsgolf i Varamon, en himla fin bana där mina poäng räckte ihop till en hedrande tredjeplats! Efter poängräknande styrdes kosan mot Mjölby och McDonalds, detta innebar (som alltid) en McFeast för mig. I vanliga fall har jag inga problem med hamburgare men just idag satte den sig tydligen på tvären och lagom tills vi var hemma kände jag mig uppblåst som en ballong och då var det rätt skönt att avsluta kvällen med någon timma i soffan innan det var läggdags på riktigt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0