4-5 juli

Jag har varit hund/katt/hus-vakt i ett par dagar medans hundens/kattens/husets husse och matte begav sig iväg på en liten minisemester. Det blev lite av en minisemester för mig också med tanke på att alla måsten och borden vackert fick stanna hemma, det enda jag gjort under två dagar är att koppla av och mysa med djuren. Och snacka om att man blev överöst av kärlek av den lilla hunden, kattens inställning var mer du-är-okej-du-gav-mig-trots-allt-mat vilket är acceptabelt. Vad husets inställning var vet jag inte mycket om, det sa inte så mycket om min närvaro.
Jag passade även på att kolla lite på loppis nu när det för en gångs skull var öppet när jag var på besök och några fynd gjordes minsann, bland annat ett litet ovalt pelarbord som jag tänkte skulle få lite färg på sig och då förvandlas till en tv-bänk Blev lite besviken då jag hade för mig att jag hade en burk vit färg ståendes i ett skåp här hemma men där hade jag fel, färg fanns det men den var kolsvart! Så nu är frågan om bordet ska bli svart eller vitt...
 
Här är lilla Lycka, till slut gick det att få ett foto på henne när hon var still (fick nog radera typ 15 suddiga bilder)!
 
Här är lilla Smoothie, hon är syster till den gule katten här hemma, finns inte många likheter där inte kan jag tala om.
 
Att de här två är uppväxta med varandra märks tydligt, bättre lekkamrater får man leta efter! 
 
 
 





Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack snälla för att du ställde upp och tog hand om våra värdefulla älsklingar! Det kändes helt tryggt att åka hemifrån när du fanns på plats!

2014-07-10 @ 11:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0