ledig dag

Började dagen med frukost och kaffe, sedan gav jag mig ut och sprang en runda. Kände mig betydligt piggare idag än vad jag gjorde när jag sprang före frukost härom dagen, riktigt tidiga morgonjoggar är alltså inte min grej! Efter det packade jag ihop lite grejer och åkte upp till Blåvik. Väl där tog jag en skogspromenad eftersom vädret inte lockade till vare sig bad eller innesittande, hittade lite smått och gott på vägen som fick följa med...

Hälften åts upp direkt med lite citron/lime-kvarg och resten sparades till frukost.

Inte så många men det räcker till en smarrig kantarelltoast till mig i morgonkväll.

Kvällens utsikt. Här lär jag bli sittandes en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0