semester

Japp, nu är det semester på riktigt! Igår tillbringades dagen på stranden och jag kände mig inte riktigt klar med det utan planerade för en upprepning idag!

Det här gör liksom inte ont någonstans!

Men så började det mullra på avstånd och vips var det tomt i vattnet.


Och lika tomt på land...


Stranden kändes inte längre som ett vettigt alternativ så jag åkte upp till stugan och satte på altanen i väntan på att det skulle braka loss ordentligt men den väntan visade sig vara helt förgäves. Mullrandet fortsatte mullra just på långt avstånd hela eftermiddagen men temperaturen visade i alla fall på lite god vilja och sjönk från 30 till 25 vilket var väldans skönt! 

Väderrapporterna skvallrar om åska under morgondagen så jag hoppas på bättre tur då. Bara jag får ett par åskfria timmar på förmiddagen, gärna med lite lägre temperatur så jag får till en lite längre löprunda, börjar krypa lite i kroppen nu efter två vilodagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0