skolavslutning

Jo men så var det då dags för den lille pojken att sluta nian. Och naturligtvis så blev mamman lite rörd av att se sin lille pojk uppklädd i kostym och allt. Larvig mamma tyckte sonen och suckade högt. 
Här är avslutningen redan avklarad och sonen vill helst av allt byta om och inte alls leka fotomodell.
 

Efter betygsutdelningen blev några elever uppropade för att komma fram och ta emot diplom, den lille sonen var en av dem och då hade mamman stora svårigheter (typ tur-att-jag-stod-längst-bak-i-kyrkan-stora svårigheter) att hålla tårarna inne. Att ha gått från tre godkända betyg i sjuan till att alla är godkända eller bättre ÄR verkligen fina framsteg och det tror jag att den lille sonen vet om men ändå väldigt roligt att han fick en extra bekräftelse på sin insats!

Efter kyrkan väntade rabarbersaft och somrig tårta i kylskåpet, namnamnam...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Verkligen fina framsteg, bra jobbat Kevin! :)

För övrig känner jag att jag måste säga samma sak som om Kim: han var ju liten nyss! Vad hände? Jag har stora problem att ta in att det var 10 år sedan jag själv slutade nian... :D

2014-06-17 @ 22:05:12
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0