februari

Så tar vi då en liten sammanfattning över februari!
134,5 km blev sprugna under den här månaden och den längsta rundan nosade på 15-kilometersgränsen så nu flyttar jag fram den till 17 kilometer istället och tänker mig att det ska vara gjort innan mars är över! 
 
 
 
Februari bjöd även på en lerinpackning. Kan säga så pass mycket att det var tur att det var OS-skidor på tv'n den 16 februari för det är faktiskt så att i vissa lägen hjälper inte alla dubbar i världen! Väldans leriga stigar i kombination med träplankor och stenar är tydligen just ett sådant läge. Och man vill ju inte skrämma folk genom att komma springandes genom skogen som värsta lerträsktrollet liksom. Det känns som om det faktiskt var lite tur att jag inte behövde skrämma någon alls på sista delen av rundan...
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Du är så otroligt duktig! Jag önskar verkligen att jag hade samma driv!

Svar: Tack, känner mig faktiskt riktigt nöjd själv med hur jag fått ihop tränandet, mål och så. Och vad gäller driv så har du väl gott om det också, tänker på dina tränings-dvd som gick varma för ett tag sedan, så drivet finns väl där någonstans? Senaste året har det väl iofs varit förklätt som husrenoverande. Arbetet du lagt ner där är något som jag är riktigt imponerad av och om inte det visar på driv så vet jag inte vad som skulle göra det! :-)
Anna

2014-03-03 @ 09:14:43
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0