kvittosamlare


För drygt ett år sedan gick jag med i en undersökninggrupp som går ut på att jag registrerar de matvaror jag handlat, vad de kostat samt om de var planerade i förväg. Själva resultatet är inget man tar del av men däremot är undersökningsföretaget rätt generösa med sin ersättning (iaf om man jämför med flera andra undersökningspaneler) för den tid man lägger ner. Strax före jul plockade jag ut presentkort som blev omvandlade till julklappar och nu har jag samlat ihop till ett tillskott till årets sommargarderob. Rätt trevligt med tanke på att jag bara lägger ner några minuter här och där framför datorn, oftast med en kopp frukostkaffe i ena handen. En och annan insikt gällande det egna shoppingbeteendet har också landat. En är att det småhandlas mycket vilket ofta leder till onödiga inköp. En annan är att jag inte borde handla när jag är trött. Skulle du vilja testa att vara med i samma undersökninggrupp kan du lämna din mailadress i en kommentar så kan jag värva dig som ny medlem. Japp, jag får extra poäng på det men bara om du är aktiv kvittosamlare under en längre tid.

Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Men shit vad många kvitton! Jag slänger mina så fort jag har lagt in dem. Har jag missat något, att man ska spara dem en viss tid?

Svar: Nej, vad jag vet behöver man inte samla på dem. Det har bara råkat bli så! 😄 Men nu är de kastade!!!
Anna

2015-05-09 @ 12:56:29
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0