nu kör vi


Är på väg in till Linköping efter en natt på jobbet. Där väntar två föreläsningar på tre timmar vardera. Man kan lugnt säga att det blir ett test för hur mycket föreläsning tanten orkar med med lite allmän sömnbrist. Och hur mycket föreläsning tanten kommer ihåg efteråt... Nu kör vi! 
 
Uppdatering - Förmiddagen bestod av tre timmar "att förstå kvantitativ forskning i kliniska studier" och tack vare en väldigt entusiastisk föreläsare gick det riktigt bra, det var först de allra sista minuterna som tröttheten började kännas av på allvar så jag valde att åka hem istället för att försöka mig på en föreläsning till!
Trots ett par timmar sömn efter hemkomsten så känner jag att det inte blir några problem att sova i natt! :) 

Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Men fy vad jobbigt det låter! Hoppas det gick bra.

Svar: Bättre än förväntat faktiskt! Tur att schemat inte ser ut så här allt för ofta för då skulle det bli segt. Men nu har jag inget jobb förrän på måndag så det blir skönt. :)
Anna

2015-08-20 @ 18:26:56
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0