framtidsplaner

 
Jo men visst finns här lite framtidsplaner! Tro´t eller ej, men det har funderats en hel del på hur, vad och när jag ska göra vad och lite varför också för den delen. Så småningom har jag börjat ana siluetten av en plan och de senaste veckorna så har bitarna ramlat på  plats. En del planer är av det mer kortsiktiga slaget och rör främst saker som "vad ska vi äta i veckan?" och liknande och är troligtvis inte speciellt intressanta för någon annan än mig och grabbarna (när de är hungriga vill säga, annars bryr de sig inte så värst mycket om veckans matsedel) så de tänker jag inte skriva om här. Men, nu finns den där planen som är liiite mer långsiktig och som spänner över några år framöver och den tänkte jag dela med mig av (så ni vet vad jag kommer pyssla med den närmsta framtiden och inte tror att jag gått helt under jorden ;)).
 
I veckan skriver jag på ett anställningsavtal gällande nattarbete på en arbetsplats där jag trivs riktigt bra och i höst går jag dessutom tillbaka till psykologstudierna. Tanken är att jag ska försöka kombinera dessa två och med tanke på hur arbetsschemat ser ut så verkar förutsättningarna goda för att lyckas! Det blir ett par intensiva men roliga år framöver helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Och framtidsplaner ännu längre fram i tiden är att flytta till Bodafors! :-p

Svar: Ha ha! Vem vet? :)
Anna

2015-03-01 @ 18:47:37
URL: http://minalivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0