födelsedagsfirande

Den lille sonen fyller hela 18 år på måndag. Men då måndagar kan innebära att det att det är lite knepigt att få ihop mer firande än en pannkaksmiddag så passade vi på att fira honom lite smått igår istället. Vi packade ihop oss och åkte upp til Blåvik eftersom vädret faktiskt påminde om sommar och inväntade gästerna. På eftermiddagen kom den lille sonens pappa med hund och syster My med familj. Lite senare kom nästa gäng vilket innebar att den årliga födelsedagskubbsturneringen gick av stapeln, det fanns tillfälle för ett svalkande dopp i det blå för de som var sugna på det (gudsonen och den lille sonen hoppade i skapligt frivilligt) och så blev det kräftor och tårta såklart! Kräftorna och tårtan åts separat ifall någon funderar på att det var en himla märklig kombination.
Gudsonen hade sovit över från i fredag och var alltså med hela dagen, han fick låna min kamera och agerade privat paparazzi hela dagen. Rätt praktiskt faktiskt, för jag hade över 150 foton att gå igenom idag med allt mellan himmel och jord som motiv! 
 
Här kommer ett axplock av gårdagens foton. Några är tagna av mig, några är tagna av gudsonen. Det är fritt fram att gissa vilka... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att dagen verkar ha blivit lyckad! Blev K glad över den kommande tatueringen? Jag tror nog att gudsonen kommer kunna bli en toppenfotograf - alla bilder här är ju finfina! Bernt fyller ju 60 i vår - undrar om jag kan lura hit dig och beställa en liknande tårta till honom då! Fast glassgubbe som han är så kanske han borde ha en glasstårta. Med choklad. Hm... tål att tänkas på! ;-)

Svar: Tror att han blev nöjd med presenten, han pratar lite om motiv och sånt så jag tänkte att vi skulle åka in snart då att han får prata med någon av tatuerarna om var den ska vara, storlek, mm.
Kan tänka mig att låtas luras ner med eller utan tårta! 😊
Anna

2016-08-30 @ 08:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0