blodomloppet

Det var väl inte alldeles otippat att termometern skulle uppvisa högsommarvärme nu när det var dags att springa blodomloppet men med jämn uppladdning med vatten under dagen så gick det rätt bra trots värmen!


Förutom känslan att ha gjort något bra, en medalj, en t-shirt och en banan så fick jag ett bonuspris. För ett tag sedan fick alla blodomloppare ett mail där man bjöds in att tävla om och med en hälsovinst man gjort under året. Jag tänkte att det var väl värt ett försök och skickade in ett bidrag som beskrev det senaste året. Och vet ni vad? Jag vann hälsovinsten och blev uppkallad på scen och fick ta emot mitt pris, ett diplom och blommor! Och eftersom jag även är blodgivare så fick jag en bok också, perfekt med lite sommarläsning framöver.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad roligt, och du är så värd hälsopriset! Kram

Svar: Tack, det stora priset för mig är ju att inte bli hindrad av mig själv när jag vill göra något men visst var det himla kul att få en sådan här bekräftelse också! :)
Anna

2014-05-23 @ 16:41:54
Postat av: Hannah

Vad kul, grattis! Och starkt jobbat i värmen :)

Svar: Tack! :)
Anna

2014-05-23 @ 17:41:43
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0